Koniec działalności Teleplatformy Pierwszego Kontaktu (TPK)!

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu TPK Ministerstwo Zdrowia NFZ Telefoniczna Informacja Pacjenta TIP grafika

15 grudnia br. rozwiązuje się umowa Ministerstwa Zdrowia z operatorem Teleplatformy Pierwszego Kontaktu (TPK).

TPK – co to za platforma?

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) powstała w czasie pandemii COVID-19. Działanie platformy TPK było ściśle związane z przepisami tzw. specustawy covidowej, które obowiązują do końca tego roku. Dlatego także ulega rozwiązaniu umowa dotycząca TPK.

Infolinia Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP)

Informacji o nocnej i świątecznej opiece zdrowotnej oraz o najbliższym SOR udzielą pod nr tel. 800 190 590 konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP).

TPK infolinia kontakt

Infolinia NFZ jest dostępna przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Konsultanci udzielą odpowiedzi również w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim.

Konsultanci TIP nie udzielają porad medycznych.

Więcej praktycznych informacji na temat Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP) znajdziecie Państwo na stronie https://www.nfz.gov.pl/TIP.

Źródło: Ministerstwo Zdrowia

    Napisz komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.*

    Skip to content