15 grudnia br. rozwiązuje się umowa Ministerstwa Zdrowia z operatorem Teleplatformy Pierwszego Kontaktu (TPK).
TPK – co to za platforma?
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) powstała w czasie pandemii COVID-19. Działanie platformy TPK było ściśle związane z przepisami tzw. specustawy covidowej, które obowiązują do końca tego roku. Dlatego także ulega rozwiązaniu umowa dotycząca TPK.
Infolinia Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP)
Informacji o nocnej i świątecznej opiece zdrowotnej oraz o najbliższym SOR udzielą pod nr tel. 800 190 590 konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP).
TPK infolinia kontakt
Infolinia NFZ jest dostępna przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Konsultanci udzielą odpowiedzi również w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim.
Konsultanci TIP nie udzielają porad medycznych.
Więcej praktycznych informacji na temat Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP) znajdziecie Państwo na stronie https://www.nfz.gov.pl/TIP.
Źródło: Ministerstwo Zdrowia